Jumaat, 18 September 2015

Soal Jawab




Bagaimana saya boleh melabur dengan MorgageCapitals.com?
Untuk membuat pelaburan yang anda mesti menjadi ahli MorgageCapitals.com. Setelah anda mendaftar, anda boleh membuat deposit pertama anda. Semua deposit hendaklah dibuat melalui Kawasan Ahli. Anda boleh log masuk menggunakan nama pengguna anggota dan kata laluan yang anda terima apabila pendaftaran.

Saya ingin melabur dengan MorgageCapitals.com tetapi saya tidak mempunyai akaun mana-mana ecurrency. Apa patut saya buat?
Anda boleh membuka akaun AutonomyPay percuma di sini: www.autonomypay.com
Anda boleh membuka akaun PM percuma di sini: www.perfectmoney.com

Bagaimana saya membuka Akaun MorgageCapitals.com saya?
Ia agak mudah dan mudah. Ikuti link ini, isi borang pendaftaran dan kemudian tekan "Daftar".

Mana e-mata wang yang anda terima?
Kami menerima SolidTrustPay, PerfectMoney, Payeer,OKPay/Bitcoin,Egopay,AutonomyPay(Paypal/Skrill/Bitcoin/Yandax/QIWI/Liqpay/W1/HdMoney)e-currencies.

Bagaimana saya boleh mengeluarkan wang?
Log masuk ke akaun anda menggunakan nama pengguna dan kata laluan anda dan memeriksa bahagian Pengeluaran.

Berapa lama masa yang diambil untuk deposit saya yang akan ditambah ke akaun saya?
Akaun anda akan dikemas kini secepat, kerana anda deposit.

Bagaimana saya boleh menukar alamat e-mel atau kata laluan?
Log masuk ke akaun MorgageCapitals.com anda dan klik pada "Maklumat Akaun". Anda boleh menukar alamat dan kata laluan e-mel anda di sana.

Bagaimana jika saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya kerana saya terlupa kata kunci?
Klik pautan kata laluan terlupa, taipkan nama pengguna atau e-mel anda dan anda akan menerima maklumat akaun anda.

Adakah keuntungan harian dibayar terus ke akaun mata wang saya?
Tidak, keuntungan dikumpulkan dalam akaun MorgageCapitals.com anda dan anda boleh mengeluarkan mereka bila-bila masa.

Bagaimana anda mengira faedah ke atas akaun saya?
Bergantung kepada setiap pelan. Faedah ke atas akaun anda MorgageCapitals.com diperoleh Harian, Mingguan, Bi-Mingguan, Bulanan dan Tahunan dan dikreditkan ke baki yang ada pada anda di akhir setiap hari.

Bolehkah saya melakukan deposit terus dari baki akaun saya?
Ya! Untuk membuat deposit daripada baki akaun MorgageCapitals.com anda. Hanya log masuk ke dalam akaun ahli anda dan klik pada Buat Deposit ans pilih Deposit dari butang Baki Akaun Radio.

Bolehkah saya membuat deposit tambahan ke akaun MorgageCapitals.com apabila ia telah dibuka?
Ya, anda boleh tetapi semua transaksi dikendalikan secara berasingan.

Selepas saya membuat permintaan pengeluaran, apabila dana akan disediakan dalam akaun ecurrency saya?
Segera / automatik dan jika ia menyeberangi had harian, ia akan belum selesai dan akan diproses dalam tempoh 6 jam.

Bagaimana saya boleh menukar kata laluan saya?
Anda boleh menukar kata laluan anda secara langsung dari kawasan ahli anda dengan mengedit dalam profil peribadi anda.

Bolehkah saya kehilangan wang?
Terdapat risiko yang terlibat dengan pelaburan dalam semua program pelaburan pulangan tinggi. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa cara mudah yang boleh membantu anda untuk mengurangkan risiko kehilangan lebih daripada yang anda mampu. 

Pertama, menyelaraskan pelaburan anda dengan matlamat kewangan anda, dalam erti kata lain, menyimpan wang anda mungkin perlu untuk jangka pendek daripada pelaburan yang lebih agresif, tempahan dana pelaburan untuk wang yang anda bercadang untuk mengumpul dalam jangka panjang. Ia amat penting bagi anda untuk mengetahui bahawa kami adalah peniaga sebenar dan bahawa kita melabur dana ahli pada pelaburan utama.

Bagaimana saya boleh menyemak baki akaun saya?
Anda boleh mengakses maklumat akaun 24 jam, tujuh hari seminggu melalui Internet.

Bolehkah saya membuka beberapa akaun dalam program anda?
Ya

Bagaimana saya boleh membuat perbelanjaan yang?
Untuk membuat perbelanjaan yang anda mesti menjadi ahli MorgageCapitals.com. Setelah anda mendaftar, anda boleh membuat perbelanjaan pertama anda. Semua menghabiskan hendaklah dibuat melalui Kawasan Ahli. Anda boleh log masuk menggunakan nama pengguna anggota dan kata laluan yang anda terima apabila pendaftaran.

Yang menguruskan dana?
Dana ini diuruskan oleh satu pasukan pakar pelaburan MorgageCapitals.com.

Utk maklumat lanjut sila klik di sini :-
Atau emailkan kepada saya sebarang pertanyaan di mgcfx131@gmail.com
Anda juga boleh WhatsApp saya terus ketalian 0192995719 Md. Yushak


Berminat, sila hantar maklumat berikut:

Username:
Nama:
No K/Pengenalan:
Nama Bank:
No. Akaun:
Email:
No tel:
Pakej:

1 ulasan: