Sabtu, 10 Oktober 2015

Mgc Forex : Sesi Pertanyaan

Image result for mgcfx malaysia

Bagaimana boleh saya membuat pelaburan dengan MorgageCapitals.com? 

Untuk membuat pelaburan yang anda mesti terlebih dahulu menjadi ahli MorgageCapitals.com. 

Sebaik sahaja anda akan mendaftar, anda boleh membuat deposit pertama anda. Semua deposit mesti dibuat melalui kawasan ahli-ahli. Anda boleh login menggunakan username ahli dan kata laluan anda menerima apabila pendaftaran.  

Saya ingin melabur dengan MorgageCapitals.com tetapi saya tidak mempunyai akaun ecurrency apa-apa. Apa yang perlu saya lakukan? 

Anda boleh membuka akaun AutonomyPay percuma di sini: www.autonomypay.com anda boleh membuka PM percuma akaun di sini: www.perfectmoney.com 

Bagaimana saya membuka akaun MorgageCapitals.com? 

Ia adalah agak mudah dan selesa. Ikuti pautan ini, isi borang pendaftaran dan kemudian tekan "Daftar".  Mana e-matawang yang anda terima? Kami menerima SolidTrustPay, PerfectMoney, Payeer, OKPay/Bitcoin, Egopay, AutonomyPay (Paypal/Skrill/Bitcoin/Yandax/QIWI/Liqpay/W1/HdMoney) e-matawang.  

Bagaimana saya boleh mengeluarkan dana? 

Login ke akaun anda menggunakan nama pengguna dan kata laluan dan semak seksyen mengeluarkan.  

Berapa lamakah masa yang diambil untuk deposit saya akan ditambah ke akaun saya? 

Akaun anda akan dikemas kini seperti biasa dalam beberapa minit.  

Bagaimana saya boleh menukar alamat e-mel atau kata laluan saya? 

Log masuk ke akaun MorgageCapitals.com dan klik pada "Maklumat akaun". Anda boleh menukar alamat e-mel dan kata laluan tidak anda.  

Bagaimana jika saya tidak boleh login ke dalam akaun saya kerana saya lupa kata laluan saya? 

Klik lupa kata laluan pautan, taipkan nama pengguna anda atau e-mel dan anda akan menerima maklumat akaun anda.  

Adakah keuntungan harian dibayar terus ke akaun Mata Wang saya? 

Tidak, keuntungan akan berkumpul pada akaun MorgageCapitals.com dan anda boleh mengeluarkan mereka bila-bila masa.  

Bagaimanakah anda mengira faedah atas akaun saya? 

Bergantung pada setiap rancangan. Faedah atas akaun MorgageCapitals.com anda diambil setiap hari, setiap minggu, Bi-mingguan, bulanan dan tahunan dan dikreditkan kepada baki tersedia pada akhir setiap hari.  

Saya boleh buat deposit langsung dari baki akaun saya? 

Ya! Untuk membuat deposit dari baki akaun MorgageCapitals.com anda. Hanya login ke dalam akaun ahli anda dan klik pada membuat Deposit ans Pilih Deposit dari butang Radio baki akaun.  

Bolehkah saya membuat deposit tambahan ke akaun MorgageCapitals.com sebaik sahaja ia telah dibuka? 

Ya, anda boleh tetapi semua urusniaga diuruskan secara berasingan.  Selepas saya membuat permohonan pengeluaran, Bilakah dana-dana yang ada akaun ecurrency saya? Segera/automatik dan jika ia melepasi had harian, ia akan menunggu dan akan diproses dalam tempoh 6 jam.  

Bagaimana saya boleh menukar kata laluan saya? 

Anda boleh menukar kata laluan anda secara terus dari kawasan ahli anda dengan mengedit dalam profil peribadi anda.  

Boleh saya kehilangan wang? 

Terdapat risiko yang terlibat dengan melabur dalam semua program-program pelaburan pulangan tinggi. 

Walau bagaimanapun, Terdapat beberapa cara mudah yang boleh membantu anda untuk mengurangkan risiko kehilangan lebih daripada apa yang anda mampu. 

Pertama, menyelaraskan pelaburan anda dengan matlamat kewangan anda, dalam erti kata lain, menyimpan wang yang anda mungkin perlu untuk jangka pendek dari pelaburan yang lebih agresif, kecilnya pelaburan mereka untuk wang yang anda bercadang untuk meningkatkan masa panjang. 

Ia adalah sangat penting untuk anda tahu bahawa kita adalah peniaga yang sebenar dan kita melabur dana ahli-ahli utama pelaburan.  

Bagaimana saya boleh menyemak baki akaun saya? 

Anda boleh mencapai maklumat akaun 24 jam, tujuh hari seminggu melalui Internet.  

Boleh saya membuka beberapa akaun dalam atur cara? 

Setiap individu boleh membuka 3 akaun sahaja.

Ya Bagaimanakah caranya untuk membuka akaun? 

Untuk membuat akan MGC Forex,  anda mesti terlebih dahulu menjadi ahli MorgageCapitals.com. 

Sebaik sahaja anda akan mendaftar, anda boleh membayar sejumlah wang pertama anda mengikut pakeh. Semua menghabiskan mesti dibuat melalui kawasan ahli. 

Anda boleh login menggunakan username ahli dan kata laluan anda diterima ketika pendaftaran.  Siapa yang menguruskan dana tersebut? 

Dana ini diuruskan oleh sekumpulan pakar-pakar pelaburan MorgageCapitals.com.  PEMBAYARAN YANG DITERIMA


Image result for mgcfx malaysia

Utk maklumat lanjut sila klik di sini :-
Atau emailkan kepada saya sebarang pertanyaan di mgcfx131@gmail.com
Anda juga boleh WhatsApp saya terus ketalian 0192995719 Md. Yushak


Berminat, sila hantar maklumat berikut:


Username:
Nama:
No K/Pengenalan:

Nama Bank:
No. Akaun:
Email:
No tel:
Pakej:

1 ulasan:

  1. BIT KONG - Fun and Addictive, provably fair bitcoin guessing game.

    DON'T Forget: Claim free bitcoins every 10 minutes from the free btc faucet.

    BalasPadam